Välkommen till vårat mobilforum
>>>Här finns sweunlockers nya forum<<<

Ni får väldigt gärna donera valfri summa för att hjälpa oss.

Tips om sidan...

Här kan ni lämna tips&Ideer om vad ni vill ska finnas på forumet.

Moderatorer: reactos, swetty, Techmaster

Tips om sidan...

Inläggav robcar » fre 11 dec, 2009 20:09

Jag tycker det skulle var enklare med mindre specifika genvägar i forumet och mer om basämnet istället, ifall man kollar på tex SE så vet man inte riktigt var man ska leta , har hänt mig fler gånger iallafall.
Sen så skulle det se mer exlusivt ut ifall bakgrunden inte var vit, tex grå, svart....nått mörkare. Men Sweunlockers loggan är redigt snygg
Sen skulle det var roligt (och loka mer folk tror jag ) om ni hade lite bilder, nyheter, skvaller om mobiler,typ som sweclockers.. fast det har ni nog kanske inte tid med :)
robcar

Re: Tips om sidan...

Inläggav admin » fre 11 dec, 2009 21:33

robcar skrev:Jag tycker det skulle var enklare med mindre specifika genvägar i forumet och mer om basämnet istället, ifall man kollar på tex SE så vet man inte riktigt var man ska leta , har hänt mig fler gånger iallafall.
Sen så skulle det se mer exlusivt ut ifall bakgrunden inte var vit, tex grå, svart....nått mörkare. Men Sweunlockers loggan är redigt snygg
Sen skulle det var roligt (och loka mer folk tror jag ) om ni hade lite bilder, nyheter, skvaller om mobiler,typ som sweclockers.. fast det har ni nog kanske inte tid med :)

Har tänkt många gånger på att göra allt enklare att hitta men sen byter dom till phpbb3 så nu har jag fullt sjå med att klura ut alla funktioner i det innan jag försöker mig på nåt :)
Sidans färg kan jag ordna ska bara hitta något passande.
skvaller om mobiler skulle vara fin fint men då behöver man fler som hjälper till och kan ta på sig det ansvaret, själv har jag rätt mycket att stå i om dagarna men försöker ordna så mycket som möjligt när jag har lite ledig tid.
admin
Admin

Blogg: Visa blogg (1)

Re: Tips om sidan...

Inläggav swetty » fre 11 dec, 2009 23:02

ja tycker sidan är bra som den är vi får väl länka till rätt ställe på forumet när vi gör tips så hittar ni lättare tills admin har lärt sig o har tid skit bra sida admin strålande jobb tack för att du lägger ner tid på oss mindre vetande
swetty
Moderator

Återgå till tips&Ideer